понеділок, 2 листопада 2009 р.

Місцеві урядовці і корупційна тематика..

KYRYLL - Сьогодні був у найменшому районі Полтавської області - Шишацькому. Їхав із партнером нашої організації на переговори щодо можливості участі РДА в одному із наших майбутніх проектів. Микола Іванович Островерхий, як говорять його колеги з інших районів - "ну дуже порядна людина". Переконувати в необхідності сприяння європейській інтеграції не було потреби - сам визвався розповідати про шлях України до ЄС - з часів підписання угод паном Кучмою. Сиділи ми із Ігорем (партнером) і дивувалися. Потім, після зустрічі, Ігор навіть мені так і сказав "КИрилл, ты обрисовал человеку такие евро-перспективы, что я просто чувствовал как растёт мост между Брюселем и Шишаками".. Посмеялись. Я правда уточнил что не мост рос, а трубопровод, так как Игорь занимается переработкой нефти, и для него это "актуальненько").

Я запропонував Миколі Івановичу взяти участь у нашому проекті з обговрення на місцевому рівні проблем запровадження нового антикорупційного законодавства. Микола Іванович покрутив носом, швиденько владною рукою дістав з під стусу паперів що лежали під ліву руку у ближчому куті його старенького "бюрократичного столу" папку. "Знаєте, Кирило, я не хочу брати в цьому проекті участь! Мені вже ця тема то..ить", і швидким рухом знайшов рішення суду, за яким його виправдали у вчинені корупційного діяння. "Землю розпаювали, роздали людям, законодавства немає - і мене тут тягають за те що ніби-то я там не ті ставки в грошовій оцінці ставлю. Ну смішно вже. Тому, ну не хочу!" - Добре, сказав я, - це не проблема. Ми нікого не примушуємо, а пропонуємо саме під час таких заходів спробувати довести тим самим правоохоронним органам що є а що не Є корупцією..

І сам от тепер думаю - це проблема чи ні?)

Ой заговорили ми цю тему, ой заговорили..

Немає коментарів:

Я ЄВРОПА - телепроект про людей, які творять Європу в Україні