пʼятниця, 3 вересня 2010 р.

EVAW 2010:: Пена-пати в поддержку кампании Я ПРОТИ НАСИЛЬСТВА


29 серпня відбулась остання вечірка літнього сезону 2010 за участі Кампанія Я ПРОТИ НАСИЛЬСТВА в місті Кременчуці. Родзинкою цього заходу стала - піна, якої вистачило на всіх)



Волонтери Кампанії в Полтавській області поширювали браслети та інформаційні картки Всеукраїнської кампанії Я ПРОТИ НАСИЛЬСТВА.



Загалом, стартувавши 17 серпня регіональна кампанія орагнізувала 5 заходів для молоді в Кременчуці та Комсомольську.



Ми щиро віримо що подолати насильство у родинах можливо - для цього треба просто зробити максимум для промоції дружби, любові та щастя.



перемогою нашої Кампанії ми вважаємо те, що все більше і більше людей та організацій долучаються до наших заходів, усіма можливими засобами сприяють просуванню головного меседжа кампанії - ЗАЛИШАТИСЯ ЛЮДИНОЮ)



Що може бути щирішим за погляд у очі, коханій людині? Тільки обійми) Щирі і дружні)







Прийшов час спитати себе - А Я ЛЮДИНА?)

Немає коментарів:

Я ЄВРОПА - телепроект про людей, які творять Європу в Україні