середа, 23 лютого 2011 р.

MEP ONLINE ::: Павел Залевскі

Шановні друзі!

Я - польський євродепутат із Європейської народної партії, і протягом багатьох років моєї політичної діяльності польсько-українські стосунки були об'єктом моєї особливої уваги. Вже майже 2 місяці триває оголошена мною в Києві Інтернет-акція під девізом "Європейський вибір України", під час котрої я збираю думки українських користувачів Інтернет на тему "Як зміниться наше життя після запровадження безвізового режиму?"

Звертаюсь до Вас із проханням представити своє ставлення на цю тему і надіслати його до мене на електронну скриньку. Мені залежить на тому, аби свої думки висловили звичайні громадяни, а не тільки політики, оскільки запровадження безвізового режиму є ключовим питанням саме для звичайних українців.

Лист від кожного з вас наближує Україну до щасливого моменту вступу до Євросоюзу. Ваші думки будуть переказані Жозе Мануелю Баррозо, голові Європейської Комісії, а також моєму співвітчизникові Єжи Бузеку, котрий обіймає посаду голови Європейського Парламенту.


З радістю чекатиму на Ваші відгуки, котрі прошу надсилати на адресу pzalewski.eu@gmail.com, або як повідомлення в мережі Facebook. З повагою і надією на співпрацю,
Павел Залевскі

Немає коментарів:

Я ЄВРОПА - телепроект про людей, які творять Європу в Україні