понеділок, 28 листопада 2011 р.

EVAW2011:: Медійна кампанія EVAW інформує про права жінок соціальною рекламою власного виробництва

18 листопада стартувала Кампанія інформування в місцевих ЗМІ. Серію публікацій щодо проблеми домашнього насильства підготував Громадський Тижневик "Кременчуцька панорама". Кожного номера протягом Кампанії (18 листопада - 10 грудня)  надається інформація про Національну гарячу лінію 386, цілі та значення Кампанії "16 днів". На ВІДКРИТОМУ РАДІО (102.5 ФМ) транслюється Ролік "Залишайся Людиною".

Газети та радіостанції області (приватні та комунальні) запрошуються до розміщення соціальної реклами на підтримку Кампанії "16 ДНІВ". Скачати макети для друкованих ЗМІ та аудіо-ролик для радіо - ви можете з офіційної сторінки Кампанії EVAW 2011.

Ви можете придбати газету "Кременчуцька Панорама" у розповсюджувачів періодичної преси, відділеннях пошти, кіосках та магазинах міста та області.

Веб-сайт газети Кременчуцька Панорама - www.panorama.pl.ua
© "Кременчуцька ПАНОРАМА" громадський тижневик


В статті "Бьет - значит, любит?!" спростовується міф про дошне насильство. Кілька реальних життєвих історій кременчуцьких жінок, які пішли від своїх чоловіків тиранів, доповнюють кооментарі та поради психологів.

Цього тижня до Кампанії долучилася Вікторія, учасниця конкурс Gender Film Fest з міста Полтава. Цього року - її фільм "Нерівність" посів призове місце на Конкурсі коротких фільмів "ген Рівності", організований Програмою Розвитку ООН — «Програма рівних можливостей та прав жінок в Україні»
 
Також, серед переможців, робота незалежного продюсера з міста Миколаїв. Всі ці роліки використовуються під час Інформаційної Кампанії "16 днів" в школах області. 




18 мільйонів українок потерпають від домашнього насильства. Це більше, ніж від автомобільних аварій і грабунків разом узятих.В той же час жінок, готових говорити про знущання вголос так мало, що покараних чоловіків майже немає. Про домашні ляпаси панянки воліють мовчати, говорять фахівці, і ця мовчанка веде на той світ тисячу українок.



В статті наведені основні факти про домашнє насильствов Кременчуці, а також наданий телефон довіри Кременчуцького Міського Управління МВС, куди можна звернутися за порадою.

Кожного четверга в Громадському тижневику "Кременчуцька Панорама" публікуватимуться нові факти та нові історії з життя простих кременчужан, яких дісталася гірка доля насильства в родині.  Дата створення видання — 16.06.2005 Мова видання — українська (окремі матеріали — російською)Формат — A3 Обсяг (кількість сторінок) — 20-24 Періодичність виходу — раз на тиждень (четвер) Наклад разовий тираж — 12000 примірників, загальнотижневий 12000    Розповсюдження м. Кременчук та населені пункти Полтавської обл.

«Відкрите радіо» - з 25 по 10 грудня в рамках Кампанії "16 днів" щодня, 4 рази на день транслює на хвилях радіостанції Ролік Соціальної реклами "Залишайся людиною", тривалістю 45 сек. Цей соціальний ролік, що закликає повідомляти про факти домашнього насильства розміщується на початку кожного рекламного блоку о 08:50, 11:50, 14:50, 18:50.



«Відкрите радіо» это 100% кременчугская радиостанция с 24-х часовым ежедневным вещанием. Нас слушают не только жители Кременчуга, но и Комсомольска, Светловодска и других населенных пунктов Полтавской области. Формат радиостанции - информационно-развлекательный. Наши слушатели, в первую очередь, должны быть в курсе последних событий, происходящих в родном городе, а также регионе, области, стране и мире.


Як Ви можете долучитися до кампанії?

1. Зареєструйтеся та відвідайте Прес-конференцію Проекту - 2 грудня в місті Полтава чи Зареєструйтеся на Круглий стіл Кампанії EVAW2011 в Полтавській області "Права дітей та жінок в Полтавській області 2099-2011"

2. Підпішіть меморандум - надішліть назву вашої організації та контакти на адресу o.zhyvotovskyy@gmail.com

3. Розмістіть ФОТО ЧИ БАНЕРИ Кампанії VAW2011 на своєму сайті чи соціальній мережі.

4. Проголосуйте в мережі "Фейсбук" за цілі Кампанії

5. Підпішіть і направте звернення Губернатору Полтавської області - Олександру Удовіченко з проханням підтримати ініціативу Партнерства 16 ДНІВ. 

6. Напишіть статтю, проведіть урок, розкажіть друзям та колегам, почіпіть Флаєр кампанії на своїй офісній дошці - організуйте будь яку активність і розкажіть нам. Історія про Ваші добрі справи буде включена у фінальний звіт Кампанії.

Календар кампанії EVAW2011
16 листопада - Публікація Проекту Меморандуму 
18 листопада - 10 грудня  Конкурс в газеті (16 днів) - www.panorama.pl.ua
21 листопада - Виступ Театру Педагогічного центру "Академія"
24 листопада - 10 грудня Презентації  кампанії в Школах області (16 днів)
24 листопада - Конференція EVAW2011 
25 листопада - 10 грудня - Радіо марафон (16 днів) - www.radio.pl.ua
30 листопада -  зустріч з молоддю в рамках Кампанії "16 днів" (м. Комсомольск)
3 грудня   - Школа прав людини «Я та інші»
2 грудня  - Заключна прес-конференція Кампанії EVAW2011. ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ он-лайн.  
8 грудня  Круглий стіл EVAW2011. ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ он-лайн.  

Організації-учасники Партнерства 16 ДНІВ
  1. Громадська організація "Європейський Вибір"
  2. Кременчуцьке міське управління освіти 
  3. Полтавський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
  4. Об'єднання жінок-депутатів м. Полтава
  5. ГО "Муніципальна Академія Освіти" м. Кременчук
  6. ГО "Академія Розвитку Гуманітарної Освіти" м. Кременчук
  7. Наукова установа "Міжнародний Гуманітарний Інститут" м. Кременчук
  8. Полтавський інститут економіки і права Університету "Україна" , м. Полтава  
  9. ГО "Центр "РОДІС", м. Комсомольск
  10. Видання "Кременчуцька Панорама", м. Кременчук
  11. Відкрите Радіо 102.5 ФМ, м. Кременчук
  12. ГО Педагогічний центр "Академія", м. Полтава
  13. Зіньківське районне управління юстиції у Полт. обл.
  14. Зіньківське районне управління освіти у  Полт. обл.
  15. Музей історії жіноцтва, історії жіночого та гендерного руху, м. Харків
  16. Агенція НОВИНИ ПОЛТАВЩИНИ 
  17. Євроклуб "СТАТУС", Шк. № 9, Кременчук
  18. Громадська рада при Полтавській ОДА
  19. Школа № 10 (Кременчук)

Немає коментарів:

Я ЄВРОПА - телепроект про людей, які творять Європу в Україні