вівторок, 10 червня 2014 р.

Телепрограма Я ЄВРОПА - як працюють журналісти, висвітлюючи європейську інтеграцію України (Я МЕДІА, випуск №1)

5-го червня в ефірі Кременчуцького Громадського ТБ команда ЄВРОПЕЙСЬКОГО ВИБОРУ та телепроекту Я ЄВРОПА представила огляд найвижливіших європейських тем для медіа, журналістів та ЗМІ (Я МЕДІА). 



Крім традиційної дискусії ведучих проекту на задану тему в програмі представлені цікаві факти про ЄС, віртуальні подорожі до найкращих міст Європи (Стокгольму, Вільнюсу, Риги та Гданьську), телеміст з країною Східного Партнерства та досвід європейської країни (Литви).  Дивіться Я ЄВРОПА кожного четверга на сайті ЄВРОПЕЙСЬКОГО ВИБОРУ з 13 до 15 години, або в архіві проекту.

Телепроект «Я ЄВРОПА» - це серія телевізійних програм, кожна з яких спеціально підготовлена для окремої глядацької аудиторії. Всього цього літа вийде 12 телепрограм для журналістів, студентів, вчителів, юристів, менеджерів, власників бізнесу, лікарів, митців та художників, дипломатів, водіїв та державних службовців. 


Гостем телепроекту став журналіст з НОВОГО КАНАЛУ Михайло Шаманов, програма Абзац!.  Як висвітлювати події у гумористичному форматі, як знайти баланс між цікавим та серйозним, як працюють журналісти НОВОГО КАНАЛУ у телепроекті "АБЗАЦ" ми поговорили у прямому ефірі з Михайлом. Абзац! - ексклюзивні сюжети, цікаві репортажі, інтригуючі плітки та корисні поради. Ця програма - це поєднання талантів РЕПОРТЕРУ та ПІРАНІЙ. 



З телеканалу 1+1 до ефіру проекту Я ЄВРОПА долучився Олександр Моторний, програма ТСН. Як висвітлювати конфлікти та війни, безпечно для себе? Як працюють прес-служби в умовах обстрілу? Як вберегти своє життя висвітлюючи події на сході України? Чому регулярно змінюють журналістів на війні? Телевізійна Служба Новин - заснована у 2007 році, і висвітлює всі події що відбуваються у світі та Україні.  ТСН також створює телетаблоід «ТСН. Особливе» та  програму «ТСН. Тиждень».


Андрій Кулаков з Інтерньюз-Україна представив останні тенденції у розвитку українскої журналістики та професії. Про становлення незалежних та плюралістичних медіа в Україні; підвищення стандартів журналістики; удосконалення законодавчої бази, що регулює відносини в сфері медіа в Україні говорили у телемості з Інтерньюз-Україна. Міжнародна громадська організація «Інтерньюз-Україна» є однією з найбільших громадських організацій України з 17 річною історією розвитку медіа. 


Відбувся телеміст Україна-Мінськ, в ході якого журналсти провідного незалежного інтернет-порталу Білорусії розказали про висвітлення українських подій в братських ЗМІ. Інформаційна політика щодо України, робота в умовах тоталітарного суспільства, висвітлення подій в Криму та на Майдані на порталі TUT.by та у державних ЗМІ - головні теми телемосту з журналістами з сусідньої країни. Портал TUT.by - найбільший незалежний інформаційно-розважльний інтернет-портал Білорусії. Його журналісти висвітлюють події в країні та світі. Офіс редакції новин працює в столиці країни - м. Мінськ



На завершенні телепрограми авторам вдалося зв"язатися із Ростовом-на-Дону, на запитання проекту Я ЄВРОПА відповів Віктор Федорович. "У меня всё в шоколаде", - сообщил мастер спорта по пенькобежному спорту. 

Інші теми, представлені у програмі: 
Всі матеріали телепрограми Я ЄВРОПА для ЗМІ (Я МЕДІА) представлені успеціальній сторінці для журналістів на офіційному сайті ЄВРОПЕЙСЬКОГО ВИБОРУ

Наступні програми проекту вийдуть у червні і будуть присвячені:
Я ОСВІТА (12 червня  з 13 до 15 години) говоримо про школу, освіту, ВНЗ та освіту у ЄС та Україні. Будуть представлені українські та європейські освітні проекти, ініціативи, платформи, що стануть у нагоді школярам, вчителям, студентам. Навчання за кордоном та відгуки учасників освітніх програм - все це готують для Вас журналісти проекту Я ЄВРОПА. 

Я ПРИРОДА (19 червня з 13 до 15 години) говоримо про виклики для екології, природи та довкілля через інтенсивний розвиток економіки. Які екологічні вимоги виставляє Європейський Союз до України, які проекти ЄС у сфері екології зараз діють і допомогають Україні зберегти свою чарівну природу  - все це готують для Вас журналісти проекту Я ЄВРОПА. 

Телепроект «Я ЄВРОПА» - це серія телевізійних програм, кожна з яких спеціально підготовлена для окремої глядацької аудиторії. Всього цього літа вийде 12 телепрограм для журналістів, студентів, вчителів, юристів, менеджерів, власників бізнесу, лікарів, митців та художників, дипломатів, водіїв та державних службовців. Всі програми після офіційного ефіру будуть доступні для перегляду в архіві проекту на сайті ЄВРОПЕЙСЬКОГО ВИБОРУ та Кременчуцького Громадського. Офіційний хаштег телепроекту #eu4ukr, використовуючи який ви зможете публікувати свої фото, новини та відео і вони будуть використані у прямому ефірі. Офіційний скайп телепроекту EU4UKR – за допомогою якого кожен охочий зможе вийти у прямий ефір.





Немає коментарів:

Я ЄВРОПА - телепроект про людей, які творять Європу в Україні