четвер, 19 червня 2014 р.

Цікаві факти про ЄС - телепроект Я ЄВРОПА про природу та екологію

Цікаві факти про ЄС, які побачили світ в програмі Я ЄВРОПА: 
  • Дніпро — третя за розмірами річка Європи (2201 км) і найбільша в Україні - ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР
  • Україна остання в Європі за кількістю лісів -  fakty.ictv.ua
  • Три чверті бюджету Європейського Союзу спрямовується на сільське господарство та розвиток регіонів ЄС – Європейський вибір
  • За площею  Франція є найбільшою країною ЄС, а Мальта найменшою: www.europa.eu
  • Політика щодо екології формулюється на національному рівні окремими урядами: www.europa.eu
  • 90% бізнесу та 50% приватних домівок використовують сміття для переробки - ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР
  • Столиця Європейського Союзу Брюссель, Бельгія: www.cnn.com
  • Близько 33 000 осіб працюють в Європейській комісії: www.europa.eu
  • Мережа ПРООН-Глобальний екологічний фонд - www.gefua.net
  • Польща підтримує проєвропейський шлях України: www.polradio.pl  
  • European-Ukrainian Energy Agency – www.euea-energyagency.org
  • European Environment Agency – www.eea.europa.eu
  • Європейський тиждень сталої енергетики відбувається 23-27 червня 2014 – ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР
  • Асоціація «Енергоефективні міста України» - www.enefcities.org.ua
  • Європейські ліси покривають 33% площі Євразії – «Вікіпедія» 
Також дивіться попередні випуски проекту Я ЄВРОПА: 

Я МЕДІА - телепроект про роль ЗМІ та журналістів у європейській інтеграції України, висвітленні подій та військових дій, співпрацю влади та медіа -матеріали та відео програми представлені у спеціальній сторінці для журналістів та медіа - EU4UKR DIRECT MEDIA

Я ОСВІТА - телепроект про європейську освіту, навчальні програми для студентів та викладачів, освітні міжнародні програми ЄС - матеріали та відео програми представлені у спеціальній сторінці для журналістів та медіа - EU4UKR DIRECT EDU

Я ПРИРОДА - телепроект про головну цінність України - її величну природу та довкілля, яке вже інтегроване у Європу географічно та топографічно  -матеріали та відео програми представлені у спеціальній сторінці для журналістів та медіа - EU4UKR DIRECT ECO

26 червня в програмі Я ЄВРОПА говоримо про підписання Угоди про асоціацію з ЄС та подальший вплив на розвиток економіки України. Долучайся до програми через скайп EU4UKR - і розповідай про свої історії та проекти, які наближають Україну до Європи, українську економіку та бізнес до стандартів ЄС. 





Дивіться програму Я ЄВРОПА - кожного четверга з 13 до 15 години в прямому ефірі Кременчуцького Громадського ТБ на www.europeanchoice.info 

Немає коментарів:

Я ЄВРОПА - телепроект про людей, які творять Європу в Україні