субота, 28 червня 2014 р.

Я ЄВРОПА: ПОЛЬЩА, БОЛГАРІЯ, ШВЕЦІЯ

Дивись 10-го липня програму Я ЄВРОПА про три чудові перлини Європи - Польщу, Швецію та Болгарію. 




Шукаємо героєв телепроекту - люди які жили, навчалися і подорожували цими країнами. Додавайтесь в скайп проекту - EU4UKR

Дивіться нас наживо 10 липня 2014 року з 13 години наwww.europeanchoice.info


Хронологія відносин Україна-ЄС
http://www.europeanchoice.info/#!ukraine-eu/ckck
 
Автори проекту Кирило Животовський (Європейський вибір) та Микола Фельдман (Кременчуцьке Громадське ТБ)

Телепроект «Я ЄВРОПА» - це серія телевізійних програм, кожна з яких спеціально підготовлена для окремої глядацької аудиторії. Всього цього літа вийде 12 телепрограм для журналістів, студентів, вчителів, юристів, менеджерів, власників бізнесу, лікарів, митців та художників, дипломатів, водіїв та державних службовців. Всі програми після офіційного ефіру будуть доступні для перегляду в архіві проекту на сайті ЄВРОПЕЙСЬКОГО ВИБОРУ та Кременчуцького Громадського. Офіційний хаштег телепроекту #eu4ukr, використовуючи який ви зможете публікувати свої фото, новини та відео і вони будуть використані у прямому ефірі. Офіційний скайп телепроекту EU4UKR – за допомогою якого кожен охочий зможе вийти у прямий ефір.

В попередніх програмах: 

Я МЕДІА - телепроект про роль ЗМІ та журналістів у європейській інтеграції України, висвітленні подій та військових дій, співпрацю влади та медіа -матеріали та відео програми представлені у спеціальній сторінці для журналістів та медіа - EU4UKR DIRECT MEDIA.

Я ОСВІТА - телепроект про європейську освіту, навчальні програми для студентів та викладачів, освітні міжнародні програми ЄС - матеріали та відео програми представлені у спеціальній сторінці для журналістів та медіа - EU4UKR DIRECT EDU.

Я ПРИРОДА - телепроект про головну цінність України - її величну природу та довкілля, яке вже інтегроване у Європу географічно та топографічно  -матеріали та відео програми представлені у спеціальній сторінці для журналістів та медіа - EU4UKR DIRECT ECO

Будемо раді бачити Вас та Ваші проекти героями телепроекту Я ЄВРОПА. 

Переглянути архів телепроекту Я ЄВРОПА та опис формату тут: 

#eu4ukr

Немає коментарів:

Я ЄВРОПА - телепроект про людей, які творять Європу в Україні