неділя, 6 липня 2014 р.

Я ЄВРОПА: Европа начинается с выполнения законов, а не с их написания - Юрий Лавренюк

26 червня в програмі Я ЄВРОПА голова Всеукраїнської спеціальної колегії з питань боротьби з корупцією та організованою злочиністю Юрій Федорович Лавренюк розказав про вплив боротьби із корупцією на євроінтеграцію до ЄС. 

"Европа для меня прежде всего - это законность, нормальное устройство государства и отсутствие коррупции. Украина это уже Европа - географически." - рассказал о своём понимании Европы Юрий Фёдорович.



"Очень много внимания уделяется борьбе с коррупцией в Договоре об Ассоциации. Есть требования и рекомендации группы государств ГРЕКО, также есть Стамбульский план действий. Украина сделала много шагов на встречу Европе. Внесено много изменений в законы. Осталось теперь уже выполнять эти законы. Европа начинается с выполнения законов, а не с их написания", - описал ситуацию с законодательством в сфере борьбы с коррупцией. 


"Я изучал уоорупцию в разных странах - в Соединённый штатах америки на ликвидацию урагана Катрина - было выделено 3 триллиона долларов. И теперь спустя много лет расследуется масса криминальных дел, потому что 40 % денег были расходованы не правильно. Потому можно говорить что коррупция - есть везде, но её уровень разный" - о международном опыте борьбы с коррупцией. 

Дивіться повний запис інтерв"ю з Юрієм Левренюком в програмі Я АСОЦІАЦІЯ: 




Ця новина на сайті ВСК БКОЗ - натисніть тут.

Телепроект «Я ЄВРОПА» - це серія телевізійних програм, кожна з яких спеціально підготовлена для окремої глядацької аудиторії. Всього цього літа вийде 12 телепрограм для журналістів, студентів, вчителів, юристів, менеджерів, власників бізнесу, лікарів, митців та художників, дипломатів, водіїв та державних службовців. Всі програми після офіційного ефіру будуть доступні для перегляду в архіві проекту на сайті ЄВРОПЕЙСЬКОГО ВИБОРУ та Кременчуцького Громадського. Офіційний хаштег телепроекту #eu4ukr, використовуючи який ви зможете публікувати свої фото, новини та відео і вони будуть використані у прямому ефірі. Офіційний скайп телепроекту EU4UKR – за допомогою якого кожен охочий зможе вийти у прямий ефір.

В попередніх програмах: 

Я МЕДІА - телепроект про роль ЗМІ та журналістів у європейській інтеграції України, висвітленні подій та військових дій, співпрацю влади та медіа -матеріали та відео програми представлені у спеціальній сторінці для журналістів та медіа - EU4UKR DIRECT MEDIA.

Я ОСВІТА - телепроект про європейську освіту, навчальні програми для студентів та викладачів, освітні міжнародні програми ЄС - матеріали та відео програми представлені у спеціальній сторінці для журналістів та медіа - EU4UKR DIRECT EDU.

Я ПРИРОДА - телепроект про головну цінність України - її величну природу та довкілля, яке вже інтегроване у Європу географічно та топографічно  -матеріали та відео програми представлені у спеціальній сторінці для журналістів та медіа - EU4UKR DIRECT ECO

Будемо раді бачити Вас та Ваші проекти героями телепроекту Я ЄВРОПА. 

Переглянути архів телепроекту Я ЄВРОПА та опис формату тут: http://www.europeanchoice.info/#!television/c1rmc

#eu4ukr 

Немає коментарів:

Я ЄВРОПА - телепроект про людей, які творять Європу в Україні